Prekių grąžinimo sąlygos
-
Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:
LR Civilinio kodekso nuostatos, 6.362 straipsnis. Daiktų keitimas ir grąžinimas.
Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.22810 str. 2 d.
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų nusipirkus prekę, atidžiai perskaityti jos eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.
Jei apmokėjote už prekę elektroniniu būdu, o mes ją pristatėme vėliau, nei buvo sutarta.
Tuo atveju, jei nusipirkote prekę ir už ją sumokėjote iš anksto pavedimu ar pagal internetinės bankininkystės sistemą, o dėl prekių trūkumo sutartu terminu jos negalime pristatyti, mes įsipareigojame Jums iškart grąžinti Jūsų sumokėtus pinigus.
Jei prekė nekokybiška.
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju mes įsipareigojame netinkamos kokybės prekę nemokamai pakeisti į kokybišką prekę arba Jums grąžinti sumokėtus pinigus. Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nenaudota;
Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, neužpiltas kuras bei tepalai ir kt.);
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą (laisva forma, kas grąžinama, grąžinimo priežastys);
Susitariama jog prekės, kurių nebuvo sandėlyje ir buvo užsakytos specialiai pagal atskirą užsakymą iš gamintojo, negali būti grąžintos.